کیمیا

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

تفاوت بین موتور سیکلت و اسکوتر چیست؟

اگر قصد خرید یک موتور سیکلت را دارید، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.

تفاوت بین موتور سیکلت و اسکوتر چیست؟

وقتی صحبت از تفاوت بین موتورسیکلت و اسکوتر می شود، موتورسیکلت ها معمولاً رانندگی سخت تر و موتورسیکلت های بزرگتر سریع تر هستند. در حالی که موتورهای اسکوتر ارزان تر هستند، قدرت مانور بیشتری دارند و سوخت کمتری مصرف می کنند. قبل از ورود به جزئیات موتورسیکلت خود، ابتدا دستورالعمل های رانندگی و ایمنی مناسب برای هر وسیله نقلیه را بررسی کنید.

سهولت یادگیری

موتورسیکلت‌ها کمی پیچیده‌تر و یادگیری آن‌ها دشوار است، زیرا عمدتاً با دست رانده می‌شوند. اما اسکوترها ساده تر هستند زیرا معمولاً از گیربکس اتوماتیک استفاده می کنند.

اندازه موتور

اندازه موتورهای موتورسیکلت از 150 سانتی متر تا بیش از 2000 سانتی متر متغیر است، در حالی که بیشتر موتورهای اسکوتر از 50 تا 250 سانتی متر محدود هستند.

سرعت بالا

برخی از مدل های محبوب موتورسیکلت می توانند از سرعت 110 مایل در ساعت تجاوز کنند (اگرچه موتورسیکلت ها همیشه باید از سرعت مجاز تجاوز کنند). اما یک اسکوتر 50 سی سی می تواند با سرعت حدود 40 مایل در ساعت رانندگی کند، در حالی که یک اسکوتر 250 سی سی می تواند تا 75 مایل در ساعت سرعت بگیرد.

قدرت چرخ

چرخ‌ها و لاستیک‌های بزرگ‌تر به موتورسیکلت‌ها اجازه می‌دهند سریع‌تر رانندگی کنند. از آنجایی که لاستیک های اسکوتر کوچکتر هستند، برای سطوح ناهموار و زمین مناسب نیستند.

رانندگی در بزرگراه ها

استفاده از موتورسیکلت در بیشتر بزرگراه های کشور مجاز است. اما اسکوتر در هر کشوری قانونی نیست.

مصرف سوخت

بسیاری از موتورسیکلت ها به طور متوسط ​​حدود 44 مایل در هر گالن سوخت مصرف می کنند. مدل های جدیدتر 85 مایل در هر گالن سوخت مصرف می کنند. موتورهای اسکوتر معمولا سوخت کمتری مصرف می کنند و برخی از مدل ها به طور متوسط ​​132 مایل در هر گالن سوخت مصرف می کنند.

مسافرت رفتن

موتورسیکلت ها دارای مخزن سوخت بزرگتری نسبت به موتورهای اسکوتر هستند که به معنای سوخت گیری کمتر است. اما اسکوترها به دلیل سایز کوچکتر و قدرت مانور بیشتر برای سفرهای طولانی بسیار مناسب هستند.

حدود قیمت

قیمت موتورسیکلت های جدید بین 2650 تا 300000 دلار است. در حالی که قیمت موتورهای اسکوتر از چند صد دلار تا چند هزار دلار است. همچنین می توانید 10000 دلار یا بیشتر برای اسکوترهای لوکس خرج کنید.

تقسیم فضا

اکثر موتورسیکلت ها دارای یک محفظه ذخیره سازی کوچک هستند، در حالی که اسکوترها اغلب دارای یک محفظه ذخیره سازی بزرگتر هستند.

قدرت مانور و چرخش

چرخ های بزرگ موتورسیکلت ها قدرت مانور آنها را در سرعت های کمتر کاهش می دهد. اما اسکوترها به دلیل استفاده از چرخ های کوچکتر قدرت مانور بیشتری دارند.

رانندگی با ایمنی بیشتر

هم موتورسیکلت ها و هم اسکوترها به آموزش مناسب، دانش تجهیزات حفاظتی و دانش و قوانین جاده نیاز دارند. با توجه به آمار بالای تصادفات موتورسیکلت در کشور، ایمنی باید همیشه در اولویت اول باشد.

مدل های متفاوت، انواع مختلف، انواع متفاوت، مدل های مختلف
انواع اصلی موتورسیکلت ها عبارتند از: استاندارد، کروزر، تورر، دوچرخه اسپرت، اسپرت تورر و اسپرت دوگانه.

اسکوترها معمولا با سایز موتور 50 تا 250 سانتی متر طبقه بندی می شوند.

محبوبیت

در حالی که موتورسیکلت ها همچنان محبوب تر هستند، اسکوترها روز به روز محبوب تر می شوند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 18:3
بازدید : 387

ویتامین لوازم آرایشی

باربارا استورم، پزشک زیبایی از دوسلدورف، به خاطر کرم سفارشی MC1 مخلوط با خون اتولوگ معروف است. سلول های خونی پروتئین ضد التهابی تولید می کنند که بازسازی و سرعت بخشیدن به ترمیم پوست را افزایش می دهد، که یک عنصر کلیدی در صاف نگه داشتن پوست است. علاوه بر کرم، خط مراقبت کامل و همچنین کپسول های زیبایی نیز به این برند اضافه شده است.

محصول جدید این شرکت، یک قرص خواب خوراکی است که از گیاه یوهانس، عصاره رازک و همچنین ویتامین های گروه B تهیه شده است که باعث می شود مانند یک کودک بخوابید و با پوستی سالم و آرام از خواب بیدار شوید.

اساس لوازم آرایشی دکتر باربارا استورم یک ماده فعال برگ پهن (از میخک) است که از سبزیجات برگ سبز به دست می آید. حاوی بسیاری از ویتامین های امگا 3 با کیفیت بالا، مواد معدنی و اسیدهای چرب است و اثر ضد التهابی قوی دارد. محصولی که حتما باید از این برند زیبایی بشناسید و تست کنید، کرم بدن ضد پیری که رایحه ای شگفت انگیز دارد و با یک بار امتحان دیگر نمی توانید از محصول دیگری استفاده کنید. همچنین سرم هیالورونیک (هیالورونیک) که رطوبت زیادی را به پوست منتقل می کند و این دقیقا همان چیزی است که پوست در هوای خشک زمستانی به آن نیاز دارد.


خطوط جادویی

ناتالی فرانتس هامبورگ با برند زیبایی مجیک استریپس یکی از بهترین برندهای زیبایی در آلمان است. حدود هفت سال پیش، او اولین نوارهای خود را روانه بازار کرد که باعث می‌شود پلک‌ها بلند به نظر برسند. در عین حال، این برند به خاطر ماسک های لمینیت خود به خوبی شناخته شده است و ستاره ها و مدل های برتر در سراسر جهان از طرفداران آن هستند، مانند ماسک های سم زدایی عمیق برای پاک کردن منافذ یا ماسک های مرطوب کننده هیالورونیک از نمونه ها. این برند شگفت انگیز است. علاوه بر این باید بدانید که این ماسک ها امسال عنوان «بهترین» جهان را از آن خود کردند.


سرخس سلطنتی

نام این برند چندان آلمانی به نظر نمی رسد، اما پشت این برند یک متخصص پوست و ضد پیری معروف اهل دوسلدورف به نام دکتر تیم گلوکه قرار دارد. مفهوم مراقبت او بر اساس قدرت شفابخش گیاه سرخس سلطنتی است که به طور موثر از پوست محافظت و ترمیم می کند. کرم ها، سرم ها و آمپول های رویال فرن حاوی آنتی اکسیدان های گیاهی با غلظت بالا هستند که به طور کامل از پوست در برابر اثرات محیطی محافظت می کنند و در عین حال در لایه های عمقی پوست، کلاژن و الاستین تولید می کنند تا پوست را سفت کند. فعال شد. در نتیجه پوستی سالم و شاداب می بینید..

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 19:4
بازدید : 370

آسان ترین روش کسب درآمد اینترنتی

زمانی که همه با بیل به دنبال گنج بودند، عده‌ای فهمیدند که ساخت بیل می‌تواند سود خوبی برای آنها داشته باشد، پس شروع به ساخت بیل کردند و آنها را به افرادی که دنبال گنج بودند می‌فروختند.

این ماجرا همچنان ادامه دارد، اما دیگر بیل در کار نیست، این بار سایت‌ها در تلاش هستند تا با تولید محتوا رشد کنند و درآمد بیشتری داشته باشند، و عده ای با تهیه محتوا برای این افراد درآمد خوبی دارند.

ماجرا خیلی ساده است، سایت‌های زیادی هستند که همگی به دنبال رشد و کسب درآمد بیشترند، خب برای اینکه یک سایت رشد داشته باشد، نیاز به تولید محتوا برای آن وجود دارد، پس نیاز به افرادی داریم که این محتواها را تولید کنند، و این افراد تولید کنندگان محتوای متنی نام دارند.

 

کسب درآمد از تولید محتوا و نویسندگی دقیقا چطوریه؟

در این روش شما برای سایت دیگران محتوا تهیه می‌کنید و در ازای آن پول دریافت می‌کنید، در واقع شما نویسندگی می‌کنید و با تولید محتوای متنی پای کامپیوتر در منزل یا حتی در محل کار کارفرما، پول دریافت می‌کنید.

شاید تصور کنید که مدیران سایت‌ها خودشان محتواها را تولید می‌کند، بله در برخی سایت‌های کوچکتر موسس سایت خودش محتواها را هم تولید می‌کند، اما در سایت‌ها کمی بزرگتر نیاز به نویسنده برای تولید محتوا وجود دارد. ( برخی از مطالب سایت ما را هم نویسندگان دیگر برای ما نگارش کرده اند).

 

کسب درآمد از تولید محتوا چقدر درآمد دارد؟

اینکه شما چقدر از تولید محتوای متنی یا همان نویسندگی درآمد کسب می‌کنید به دو فاکتور اصلی بستگی دارد.

فاکتور اول این است که شما چند ساعت در روز وقت می‌گذارید؟ مسلما هرچه بیشتر کار کنید مطالب بیشتری می‌نویسید و پول بیشتری هم دریافت می‌کنید.

فاکتور دوم این است که شما چقدر در این کار مهارت دارید، یعنی نوشته‌های شما از نظر کیفی در چه سطحی قرار دارند؟ مسلما هرچه مطالب شما کیفیت بالاتری داشته باشند، نرخ دستمزد شما هم بالاتر می‌رود.

اما به طور معمول درآمد نویسندگان در حال حاضر چیزی حدود ۲ الی ۶ میلیون تومان است که البته نویسندگان خیلی حرفه‌ای تر یا سرپرست‌ نویسندگان مبالغ خیلی بالاتری را هم دریافت می‌کنند.

منبع: http://ronaaq.com/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت : 19:33
بازدید : 396

سایز انگشتر را چگونه کوچک کنیم؟

سایز انگشتر شاخصه ای از یک انگشتر است که باید به هنگام خرید توجه کرد. حال اگر برای شما پیش بیاید که انگشتری بخرید که سایز شما نباشد، میتوانید خودتان هم این کار را بکنید ولی ممکن است به انگشتر آسیب برسد.

اگر میخواهید انگشترتان را کوچک کنید میتوانید از یک انبردست و یا حتی از سیلیکون و یا چسب های دو مرحله ای برای این کار استفاده کنید.

چگونه انگشتر را در خانه تغییر سایز دهیم؟

اگر میخواهید خودتان در منزل انگشترتان را کوچک کنید ابتدا از همه باید انگشتر را بشویید.

با محلول مایع ظرفشویی و آب داغ  انگشتر را برای چند دقیقه بگذارید. با یک مسواک قسمت های فلزی و نگین های انگشتر را بشویید و بسیار با مراقبت این کار را انجام دهید تا به آن آسیبی نرید. بعد آن را بشویید و بگذارید تا خشک شود (به منظور خشک کردن حتما از پارچه ای نرم استفاده کنید).

توجه داشته باشید که از هیچگونه ماده سفیدکننده، اسیتون و الکل استفاده نکنید زیرا ممکن است این کار به انگشتر آسیب رسانده و زیبایی و درخشندگی خود را از دست بدهد.

با استفاده از یک تیکه پلاستیک و یا تکه چوب کوچک مثل چوب کبریت مقداری چسب سیلیکون و یا همان چسب آکواریوم را به آرامی به سطح زیرین انگشتر بمالید . ضخامت چسبی که دور داخلی انگشتر می زنید بستگی به سایزی که میخواهید انگشتر داشته باشد باید باشد.

مثلا اگر انگشتر شما فقط کمی از سایز انگشت شما بزرگ است در این حالت نیازی نیست که به دورتادور کامل آن چسب بزنید، اگر یک لایه نازک پایین یا بالای حلقه را چسب کاری کنید کافیست.

بعد از آن میتوانید برای صاف کردن چسب با تکان دادن آرام انگشتر و یا با همان تکه چوب آن را صاف کنید. چون انگشتر و چسبی که به آن میزنید با دست شما در تماس است باید آن را با دقت انجام دهید تا به هنگام استفاده از آن برای شما موجب اذیت نشود و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اگر هم چسب به قسمت های کناری انگشتر آمد باید با دستمال مرطوب آن را پاک کنید تا قبل از خشک شدن به راحتی پاک شود.

منتظر بمانید تا چسب کاملا خشک شود. خشک شدن چسب بستگی به نوع آن دارد و ممکن است تا یک تا دوروز طول بکشد تا چسب بهترین شکل را بگیرد و دوام داشته باشد. پس عجله نکنید و اجازه دهید تا بطور کامل خشک شود.

استفاده سریع از انگشتر و اجازه ندادن به چسب تا زمان لازم برای خشک شدن طی شود چسب از انگشتر جدا خواهد شد.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 2:56
بازدید : 348

نکات قابل توجه در زمینه خرید و فروش بک لینک

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:11
بازدید : 382

شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان

شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:11
بازدید : 389

ویژگی های یک کالسکه مناسب برای فرزند شما

كالسكه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت كالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.
 
 
ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات
 
 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:10
بازدید : 453

مراحل و روش های طراحی سایت

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:10
بازدید : 474

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:10
بازدید : 384

جزییات مسکن اجتماعی ابلاغ شد

جزییات مسکن اجتماعی ابلاغ شد

  • جزییات مسکن اجتماعی ابلاغ شد

      اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,مسکن اجتماعی

    از سوی معاون اول رییس جمهور، مصوبه هیات وزیران درخصوص چگونگی اجرای مسکن اجتماعی به وزارت راه و شهرسازی، وزارت رفاه، سازمان برنامه، بنیاد مسکن، وزارت کشور و بانک مرکزی ابلاغ شد.

    به گزارش ایسنا، هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۵.۱۱.۲۷ به پیشنهاد شماره ۷۰۸۵۴۸ مورخ ۱۳۹۵.۶.۱۰ سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

    در این مصوبه که به وزارت راه‌ و شهرسازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وزارت کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده آمده است:

    اقدامات زیر با هدف حمایت دولت از تامین مسکن گروه‌های کم‌درآمد در دو قالب مسکن اجتماعی و مسکن حمایتی به شرح جدول پیوست که تایید شده به مهر دفتر هیات دولت است، با مسوولیت اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که دراین تصویب‌نامه “بنیاد” نامیده می‌شود، انجام می‌شود:

    الف- مسکن حمایتی (کمک به ساخت و خرید مسکن ملکی و کمک بلاعوض) :

    ۱_ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است نسبت به تعیین بانک عامل جهت تامین تسهیلات در سقف مبلغ اعلامی در تصویب‌نامه شماره  ۹۰۴۵۳/ ت ۵۱۱۶۶ ه مورخ ۱۳۹۳.۸.۸ اقدام نماید. استفاده از این تسهیلات برای خرید بناهای تا عمر بیست سال بلامانع است.

    ۲_ در صورت وجود متقاضیان از گروه‌های کم‌درآمد موضوع جزء (۶) بند (ب) این تصویب‌نامه، برای خرید واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی، به ازای هر واحد مسکونی هفتاد میلیون (۷۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

    ب- مسکن اجتماعی (کمک به ساخت مسکن استیجاری، پرداخت کمک اجاره و وام قرض‌الحسنه).

    ۱_ به منظور کمک به ساخت مسکن استیجاری:

    الف- به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای زمین که تمایل به احداث واحدهای مسکونی استیجاری با نرخ‌های اجاره ترجیحی و در قالب توافق با بنیاد داشته باشند، به ازای هر واحد استیجاری تا دو برابر سقف تسهیلات جزء (۱) بند (الف) این تصویب‌نامه تسهیلات اعطا می‌شود.

    ب – وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به تامین زمین در محدوده شهرها (دارای تاسیسات زیربنایی آب، برق و گاز) و یا شهرهای جدید برای ساخت واحد استیجاری از طریق واگذاری به سازندگانی که تمایل به ساخت مسکن ملکی – استیجاری با رعایت حداقل چهل درصد (۴۰%) اجاره‌ای دارند، اقدام نماید. اداره واحدهای استیجاری، براساس هماهنگی با بنیاد و به عهده سازندگان خواهد بود و کلیه واحدها اعم از ملکی و اجاره‌ای به سازندگان تعلق خواهد داشت. به واحدهای مشمول این بند، تسهیلات موضوع این تصویب‌نامه تعلق نمی‌گیرد.

    تبصره۱: سازندگان موظفند واحدهای استیجاری را حداقل به مدت ۱۰ سال به متقاضیان معرفی شده واگذار نمایند. در سند واحدهای استیجاری عنوان غیرقابل فروش و استیجاری به مدت معین درج خواهد شد.

    تبصره۲: وزارت راه و شهرسازی مجاز است نسبت به واگذاری زمین‌های در اختیار، به سازندگانی که اقدام به ساخت مسکن ملکی – استیجاری می‌کنند، اقدام نماید.

    تبصره۳: وزارت راه و شهرسازی مجاز است واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی را از طریق مزایده به بخش خصوصی که متمایل به تملک این واحد با رعایت نسبت این بند می‌باشند، واگذار نماید.

    ۲_ کمک هزینه اجاره خانوارهای کم‌درآمد موضوع جزء (۶) بند (ب) این تصویب‌نامه ماهانه به ترتیب تا دو میلیون (۲.۰۰۰.۰۰)  ریال برای شهرهای زیر (۵۰۰) هزار نفر و تا چهار میلیون (۴.۰۰۰.۰۰۰) ریال (با افزایش سالیانه (۱۰ درصد) برای شهرهای بالای (۵۰۰) هزار نفر تعیین می‌شود که پس از تایید قرارداد اجاره دراختیار مالکین قرار داده می‌شود. خانوارهای شامل این بند تا پنج سال در صورت تایید ادامه وضعیت درآمدی توسط مراجع ذی‌ربط، مجاز به استفاده ازاین کمک‌ هزینه می‌باشند.

    ۳_ وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن برای حمایت از خانوارهایی که توان بازپرداخت اقساط را دارند به ازای هر واحد هفتاد و پنج میلیون (۷۵.۰۰۰.۰۰۰) ریال با بازپرداخت (۶۰) ماهه تعیین می‌شود. منابع لازم توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و در قالب وجوه اداره شده در لوایح بودجه سنواتی، از طریق بانک عامل تعیین شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تامین می‌گردد.

    ۴_ پرداخت پنج درصد (۵%) از سود تسهیلات موضوع جزء (۱) بند (الف) و جزء (۱) بند (ب) این تصویب‌نامه برعهده متقاضی است و سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت مابه‌التفاوت تا سقف مصوب شورای پول و اعتبار را تضمین و تعهد می‌نماید.

    ۵_ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، بنیاد و شهرداری‌ها نسبت به اولویت‌بندی و شناسایی گروه‌های هدف اقدام نماید.

    ۶_ در معرفی متقاضیان لحاظ شرایط زیر الزامی است:

    الف – افراد سرپرست خانوارهای کم‌درآمد که خود و افراد تحت تکفل آنان از تاریخ ۱۳۹۰.۱.۱ فاقد واحد مسکونی با دوام یا وام مسکن بوده و از تاریخ ۱۳۵۷.۱۱.۲۲ از هیچ یک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

    ب – متقاضیان باید دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشند.

    ۷_ منابع مورد نیاز اجرای این تصویب‌نامه از محل منابع جزء (۲) بند (ب) ماده (۷) قانون هدفمندکردن یارانه‌ها – مصوب ۱۳۸۸ – توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین و در لوایح بودجه سنواتی پیش‌بینی و منظور می‌شود.

    ۸_ اجرای این تصویب‌نامه از طریق مبادله موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برعهده بنیاد می‌باشد. بنیاد باید در اجرا از ظرفیت‌های بخش خصوصی، انجمن خیرین مسکن‌ساز و دستگاه‌های اجرایی استانی حداکثر بهره‌برداری را به عمل آورد. بنیاد موظف است نسبت به تهیه بانک اطلاعات خانوارهای موضوع این تصویب‌نامه اقدام کند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت : 21:29
بازدید : 463

صفحات سایت

تعداد صفحات : 14